Møt Arvid på Drift og Brukerstøtte

- Det er så moro å snakke med nye kunder hver dag, og å hjelpe dem med deres problem på en unik og hyggelig måte.

Arvid startet på HDO 1.november 2011. Her jobber Arvid på service desk, i avdelingen for drift og brukerstøtte. Arvid sitter på overvåkning, besvarer telefon, løser saker og snakker med mange hyggelige kunder. 

Arvid er 61 år, kommer i fra Toten, og fritidshobbyer er musikk, biler, foto og reising. Han har en lang bakgrunn i fra Telenor, hvor han jobbet i 33 år. Først som montør før han fikk permisjon til å gå teknisk fagskolen på Gjøvik, med påfølgende fagbrev i svakstrøm. De siste årene jobbet han mot andre operatører med feilretting på utstyr disse leide kapasitet i hos Telenor. All kunnskapen Arvid tilegnet seg i denne perioden er noe han har hatt god bruk for i HDO, siden vi har utstyr som krever et bredt spekter av kompetanse.

- "Kundene setter stor pris på når vi løser saken med dem på tråden. Vi klarer å løse mange feil der og da, siden vi har så gode overvåkningsverktøy. Dette er et viktig og givende arbeid, siden vi faktisk jobber med systemer som redder liv."

Arbeidsmiljø og organisasjon

- "Her går det grådig bra, og det er fordi en trives så godt!"

Arvid mener det er et "grådig bra" arbeidsmiljø blant de ansatte på HDO, og at det er årsaken til at det går så bra. Det er et godt samarbeid innad i HDO, og som ansatt føler en at man blir verdsatt og sett på som en viktig ressurs. Man lærer alltid noe nytt, og det er det som gjør det så spennende. Arvid har jobbet i 40 år og han har aldri vært på en plass med så mange flotte og kompetente personer.  Her trives alle og en hver, og mange firmaer kan lære av HDO i følge Arvid. 

HDO er en bra organisasjon med gode arbeidsforhold, og flotte lokaler. I tillegg kan Arvid reklamere med at HDO kan også tilby et utvalg sosiale aktiviteter ved siden av jobb i form av en fotoklubb, bedriftsfotball, ski/sykkel-gruppe og andre sosiale aktiviteter. 

- "Det beste med arbeidsdagen er den glade og fornøyde responsen man får i fra kundene når man løser saken, og ikke minst kaffen! Når man har ordnet opp i henvendelsene og løst en del saker føler man at man har gjort en go dags arbeid, og kan dra hemmat med god samvittighet."


Arvid




Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.