Kunde og brukerkonferansen 2022

I 2022 arrangeres HDOs kunde og brukerkonferanse både digitalt og fysisk her på Gjøvik, hvor HDO har base. Sett av onsdag 26. januar og torsdag 27. januar!

Nytt av året er at arrangementet vil gå over to dager for de som ønsker det. Onsdag 26. januar klokken 14.00 starter vi opp med parallellsesjoner. Valget står mellom et besøk på HDO, et dypdykk i den nye kommunikasjonsløsningen KAK, et besøk på AMK Innlandet eller et besøk på NTNU for et innblikk i helserelatert utdanning og teknologi.

På kvelden samles vi på Quality Hotel Strand for en bedre felles middag med litt underholdning.

Torsdag 27. januar er det duket for hybridkonferanse. Vi håper å se så mange som mulig fysisk tilstede i salen på Quality Hotel Strand, men det er også mulighet til å delta digitalt.

Det er 5 ledige plasser til vår stand. De som ønsker å stille ut kan melde sin interesse til kundemottak@hdo.no innen 10.12.2021.

Mer informasjon om program, parallellsesjoner og annet praktisk vil legges ut her fortløpende ettersom det blir klart.

Hvordan kommer jeg meg til konferansen?

Ved ankomst med fly:

Ta flytoget til Oslo S, derfra tar du tog R30 fra Oslo S til Gjøvik. Hotellet ligger vis-à-vis togstasjonen. 

Adressen til Quality Hotel Strand er Elvegata 3, 2815 Gjøvik (link til veibeskrivelse på Google Maps).

Jeg ønsker å booke hotell

Booking av rom skjer helst via mail, eventuelt via telefon direkte til hotellet. 
q.strand@choice.no eller 61 13 20 00
Henvis til kvote HDO og dato for arrangement. Kvoten er reservert til 1. desember, og vi anbefaler derfor å booke rom så fort som mulig. 

Informasjon til påmeldte for middag 26. januar

Middagsmeny:

Rosastekt hjort, jordskokker i variasjon, rødvinssjy med syltede bjørnebær og fondantpotet.
Sjokoladefontant med vaniljeis og friske bær
495,- per person

Program 27. januar

Dette er et foreløpig program, endringer kan forekomme. Tidspunkt vil komme når innleggene er bekreftet.

 


Spørsmål? 

kundemottak@hdo.no


Fant du det du lette etter?