HDO servicedesk
HDO Servicedesk håndterer av mottak og registrering av alle brukerhenvendelser knyttet til HDOs tjenesteleveranser, samt oppfølging og avslutning av alle henvendelser som meldes inn.
HDO Servicedesk vil vurdere alle saker, og i samråd med innmelder klassifisere alvorlighetsgrad og kritikalitet.
Saker som ikke kan løses direkte av HDO Servicedesk, eskaleres til riktig produktteam.
HDO produktteam
HDO er organisert med Produkt-, Platttform- og Støtteteam. Disse vil håndtere feil / kritiske hendelser som ikke kan håndteres av HDO Servicedesk. Dette kan f.eks. omfatte generell problemhåndtering, infrastruktur og periferiutstyr.
HDO har også avtaler med underleverandører som kan benyttes ved behov.
HDO Servicedesk kan treffes på følgende måter:
HDOs serviceportal er en webside hvor du selv kan melde inn feil, endringsønsker, spørsmål etc. via internett.
- Telefon: 08915 / 61 18 28 00
- Epost: drift@hdo.no
For at HDO skal løse innmeldte feil raskest mulig, har vi laget en artikkel om ønsket informasjon:
Ønsket informasjon ved innmelding av feil