Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett

Feilmelding

For at HDO Servicedesk skal kunne feilsøke innmeldte feil på en effektiv måte, trenger vi gjerne en del informasjon fra innmelder.

Under finnes en punktliste med informasjon som kan være til nytte:

  • Kort beskrivelse av opplevd feil
  • Hva forsøkte du å gjøre når feilen oppsto?
  • Hva forventet du som bruker av HDOs løsninger skulle skje?
  • Tidspunkter for når feilen oppsto dersom du vet dette?
  • Omfang (gjelder det èn operatørplass, flere, alle?)
  • Kan det reproduseres /oppstår det hver gang/flere ganger?
  • HDO vil gjerne vite hvem som melder feilen (navn, telefonnummer)

 

Døgnåpen 1.linje support (Drift og Brukerstøtte):

Serviceportal

Sist oppdatert 26.06.2024